Firma Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Petro-Tar Jan Krawczyk
Adres | 46, PL-32-731, ŁĄKTA GÓRNA | |
Województwo | małopolskie |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna paliw do pojazdów silnikowych |
Numery rachunków bankowych |
PL10 8591 0007 0080 0253 7981 0001
|
Działalność PKD:
Firma PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE PETRO-TAR JAN KRAWCZYK została założona 2014-11-18 i obecnie mieści się przy 46, PL-32-731, ŁĄKTA GÓRNA. Główna działalność firmy to sprzedaż paliw do pojazdów na stacjach. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują hotele i podobne obiekty zakwaterowania, przygotowywanie i podawanie napojów, restauracje i placówki gastronomiczne, sprzedaż części samochodowych, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, sprzedaż żywności i napojów w sklepach, usługi gastronomiczne i cateringowe. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 3 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-08-26.
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Petro-Tar Jan Krawczyk (REGON 36016049500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.