Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MIRPAW MIROSŁAW PAWELSKI - MIROSŁAW PAWELSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MIROSŁAW PAWELSKI (CEIDG)
MIROSŁAW PAWELSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE MIRPAW MIROSŁAW PAWELSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2012-06-14 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ARMII KRAJOWEJ 1814, PL-19-500, GOŁDAP. Główny zakres działalności MIROSŁAW PAWELSKI to Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane (PKD główne: 85.59.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe ubezpieczenia osobowe oraz ubezpieczenia majątkowe, działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników, pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników, działalność pomocnicza związana z utrzymaniem porządku w budynkach, niespecjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE MIRPAW MIROSŁAW PAWELSKI: 8471066741. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE MIRPAW MIROSŁAW PAWELSKI: 28140231500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MIROSŁAW PAWELSKI
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE MIRPAW MIROSŁAW PAWELSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.