Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Wielobranżowe LEWEX Leszek Napierała - Leszek Napierała, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Leszek Napierała (CEIDG)
Leszek Napierała prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE LEWEX LESZEK NAPIERAŁA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1997-09-09 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BYDGOSKA 51, PL-86-061, BRZOZA. Główny zakres działalności Leszek Napierała to Produkcja papieru falistego i tektury falistej oraz opakowań z papieru i tektury (PKD główne: 17.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, transport drogowy towarów, obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE LEWEX LESZEK NAPIERAŁA: 9531454454. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE LEWEX LESZEK NAPIERAŁA: 09154131100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Leszek Napierała
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE LEWEX LESZEK NAPIERAŁA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.