Zarząd firmy PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE LACHOWICZ EDYTA BRZYSKA - EDYTA BRZYSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza EDYTA BRZYSKA (CEIDG)
EDYTA BRZYSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE LACHOWICZ EDYTA BRZYSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-08-19 i ma swoją siedzibę pod adresem 5, PL-37-534, PAWŁOWA. Główny zakres działalności EDYTA BRZYSKA to Gospodarka leśna i pozostała działalność leśna, z wyłączeniem pozyskiwania produktów leśnych (PKD główne: 02.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja wyrobów tartacznych, produkcja opakowań drewnianych, produkcja pozostałych wyrobów z drewna; produkcja wyrobów z korka, słomy i materiałów używanych do wyplatania, sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE LACHOWICZ EDYTA BRZYSKA: 7941698108. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE LACHOWICZ EDYTA BRZYSKA: 180605427.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się EDYTA BRZYSKA
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE LACHOWICZ EDYTA BRZYSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby