Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KRISBUD Krzysztof Rabajczyk - Krzysztof Rabajczyk, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Krzysztof Rabajczyk (CEIDG)
Krzysztof Rabajczyk prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE KRISBUD KRZYSZTOF RABAJCZYK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-04-07 i ma swoją siedzibę pod adresem 12, PL-21-542, OSSÓWKA. Główny zakres działalności Krzysztof Rabajczyk to Przygotowanie terenu pod budowę (PKD główne: 43.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wydobywanie torfu, wytwarzanie i przetwarzanie produktów rafinacji ropy naftowej, roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych, wykonywanie konstrukcji i pokryć dachowych i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE KRISBUD KRZYSZTOF RABAJCZYK: 5371828397. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE KRISBUD KRZYSZTOF RABAJCZYK: 030459212.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Krzysztof Rabajczyk
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE KRISBUD KRZYSZTOF RABAJCZYK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby