Zarząd firmy Przedsiębiorstwo wielobranżowe Ewelina Kulczyk - Ewelina Kulczyk, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Ewelina Kulczyk (CEIDG)
Ewelina Kulczyk prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE EWELINA KULCZYK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2022-01-03 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SPACEROWA 5A3/4, PL-58-400, KAMIENNA GÓRA. Główny zakres działalności Ewelina Kulczyk to Działalność psychologiczna i psychoterapeutyczna, z wyłączeniem lekarskiej (PKD główne: 86.93.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wszelka pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, pośrednictwo w zakresie prowadzenia kursów i korepetycji, działalność wspomagająca edukację, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność logopedyczna i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE EWELINA KULCZYK: 8982271815. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE EWELINA KULCZYK: 52071085100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Ewelina Kulczyk
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE EWELINA KULCZYK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.