Zarząd firmy PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ELS - KRZYSZTOF SZYMBORSKI - KRZYSZTOF SZYMBORSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KRZYSZTOF SZYMBORSKI (CEIDG)
KRZYSZTOF SZYMBORSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ELS - KRZYSZTOF SZYMBORSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1995-06-01 i ma swoją siedzibę pod adresem ŻYTNIA 112A, PL-87-800, WŁOCŁAWEK. Główny zakres działalności KRZYSZTOF SZYMBORSKI to Naprawa i konserwacja maszyn (PKD główne: 33.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa paliw stałych, ciekłych, gazowych oraz produktów pochodnych, sprzedaż hurtowa metali i rud metali, sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego, sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, materiałów budowlanych, farb i szkła, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ELS - KRZYSZTOF SZYMBORSKI: 8881008803. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ELS - KRZYSZTOF SZYMBORSKI: 91020326200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KRZYSZTOF SZYMBORSKI
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ELS - KRZYSZTOF SZYMBORSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 5 XII 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.
Noble Securities: Orlen i KGHM potanieją. Warto zerknąć na 33 inne spółki
Noble Securities uważa, że 2026 będzie na GPW rokiem konsolidacji. Są jednak spółki, które zyskają na obniżkach stóp procentowych albo są po prostu zbyt nisko wycenione jak na poprawę wyników, która
Przewoźnikom kolejowym grozi zwrot miliardów z Unii
Firmy przygotowują się do konkursu CUPT na warte 1,5 mld zł dofinansowanie UE na tabor. Mogą jednak mieć problem z rozliczeniem dotacji z tego i innych programów unijnych. Za kilka lat Bruksela może