Zarząd firmy PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE DOMINIK MICHALAK - DOMINIK MICHALAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza DOMINIK MICHALAK (CEIDG)
DOMINIK MICHALAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE DOMINIK MICHALAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2022-07-04 i ma swoją siedzibę pod adresem 20, PL-88-160, PAŁUCZYNA. Główny zakres działalności DOMINIK MICHALAK to Przygotowanie terenu pod budowę (PKD główne: 43.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych, wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych, pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE DOMINIK MICHALAK: 5571707014. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE DOMINIK MICHALAK: 52247234400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się DOMINIK MICHALAK
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE DOMINIK MICHALAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.