Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Damrex Wlaszczyk I Wspólnicy - Wlaszczyk Andrzej Henryk
Wlaszczyk Andrzej Henryk jest w zarządzie KRS PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE DAMREX WLASZCZYK I WSPÓLNICY
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Wlaszczyk Andrzej Henryk jest również w zarządzie PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE DAMREX WLASZCZYK I WSPÓLNICY, która została założona 2005-07-28 i ma siedzibę przy UL. BYTOMSKA 52, PL-42-674, WIESZOWA. KRS PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE DAMREX WLASZCZYK I WSPÓLNICY zajmuje się sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: produkcja odzieży roboczej, pozostałe drukowanie, działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku, sprzedaż hurtowa wyrobów tekstylnych, sprzedaż hurtowa wyrobów porcelanowych, ceramicznych i szklanych oraz środków czyszczących i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE DAMREX WLASZCZYK I WSPÓLNICY: 6482551775. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE DAMREX WLASZCZYK I WSPÓLNICY: 240140040.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Wlaszczyk Andrzej Henryk
Pozostali członkowie zarządu
Zofia Wlaszczyk |
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE DAMREX WLASZCZYK I WSPÓLNICY
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby