Zarząd firmy PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ANULAB ANNA LEŚNIOWSKA - Anna Leśniowska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Anna Leśniowska (CEIDG)
Anna Leśniowska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ANULAB ANNA LEŚNIOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2005-07-30 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SZASERÓW 887, PL-04-335, WARSZAWA. Główny zakres działalności Anna Leśniowska to Produkcja urządzeń, instrumentów oraz wyrobów medycznych, włączając dentystyczne (PKD główne: 32.50.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, pozostałe pośrednictwo pieniężne, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ANULAB ANNA LEŚNIOWSKA: 8771316834. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ANULAB ANNA LEŚNIOWSKA: 28012332300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Anna Leśniowska
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ANULAB ANNA LEŚNIOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.