Zarząd firmy PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ALEX TOMASZ GROSIAK - TOMASZ GROSIAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza TOMASZ GROSIAK (CEIDG)
TOMASZ GROSIAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ALEX TOMASZ GROSIAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-01-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GIERCZAK 47, PL-75-333, KOSZALIN. Główny zakres działalności TOMASZ GROSIAK to Sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana z przewagą żywności, napojów lub wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: okazjonalne przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering okazjonalny), sprzedaż detaliczna pozostałej żywności, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, sprzedaż detaliczna gazet i pozostałych periodyków oraz artykułów papierniczych, sprzedaż detaliczna gier i zabawek i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ALEX TOMASZ GROSIAK: 6691083717. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ALEX TOMASZ GROSIAK: 320297802.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się TOMASZ GROSIAK
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ALEX TOMASZ GROSIAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby