Zarząd firmy PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ACtel CIEŚLAK ANDRZEJ - ANDRZEJ CIEŚLAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANDRZEJ CIEŚLAK (CEIDG)
ANDRZEJ CIEŚLAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ACTEL CIEŚLAK ANDRZEJ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. NOWA 31, PL-58-400, KAMIENNA GÓRA. Główny zakres działalności ANDRZEJ CIEŚLAK to Pozostała działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne (PKD główne: 71.12.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych, działalność ochroniarska, gdzie indziej niesklasyfikowana, wszelka pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostałe badania i analizy techniczne, kontrola i wydawanie opinii o stanie technicznym przewodów kominowych oraz wentylacyjnych i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ACTEL CIEŚLAK ANDRZEJ: 6141142372. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ACTEL CIEŚLAK ANDRZEJ: 02046715900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANDRZEJ CIEŚLAK
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ACTEL CIEŚLAK ANDRZEJ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.