Firma Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjno-Handlowe Taw W Likwidacji
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa motocykli oraz części i akcesoriów do nich | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL37 1050 1214 1000 0090 8107 9981
PL45 1020 1664 0000 3902 0501 5948
PL50 2490 0005 0000 4530 7932 6655
|
Działalność PKD:
Firma PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNO-HANDLOWE TAW W LIKWIDACJI została założona 2003-03-21 i obecnie mieści się przy UL. ADAMA MICKIEWICZA 29, PL-40-085, KATOWICE. Główna działalność firmy to pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują sprzedaż hurtowa motocykli oraz części i akcesoriów do nich, uprawa zbóż innych niż ryż, roślin strączkowych i roślin oleistych na nasiona, roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów i inne. Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-14.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjno-Handlowe Taw W Likwidacji (REGON 27119708200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.


