Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Usługowo Produkcyjno Handlowe SARMATA S.C. Izabella Harmata-Sarapata, Ryszard Sarapata - Izabella Harmata-Sarapata, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Izabella Harmata-Sarapata (CEIDG)
Izabella Harmata-Sarapata prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO PRODUKCYJNO HANDLOWE SARMATA S.C. IZABELLA HARMATA-SARAPATA, RYSZARD SARAPATA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-10-31 i ma swoją siedzibę pod adresem 282, PL-34-124, BARWAŁD ŚREDNI. Główny zakres działalności Izabella Harmata-Sarapata to Roboty związane z budową rurociągów przesyłowych i sieci rozdzielczych (PKD główne: 42.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, roboty związane z budową dróg i autostrad, roboty związane z budową obiektów inżynierii wodnej, roboty związane z budową pozostałych obiektów inżynierii lądowej i wodnej, gdzie indziej niesklasyfikowane, rozbiórka i burzenie obiektów budowlanych i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO PRODUKCYJNO HANDLOWE SARMATA S.C. IZABELLA HARMATA-SARAPATA, RYSZARD SARAPATA: 5512234413. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO PRODUKCYJNO HANDLOWE SARMATA S.C. IZABELLA HARMATA-SARAPATA, RYSZARD SARAPATA: 12256409900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Izabella Harmata-Sarapata
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Konferencja o AI, wielkie przejęcie w e-handlu i burza wokół akcji PKP Cargo
ING Bank Śląski wprowadza fundusze luksemburskie
Dziewięć zagranicznych funduszy ING zostało udostępnionych klientom private bankingu polskiego banku.
BNP Paribas BP idzie po 1 mln klientów detalicznych
BNP Paribas BP ocenia, że osiągnął skalę, która umożliwi mu dalszy dynamiczny wzrost bez przejęć i fuzji. Bank liczy, że do 2030 r. pozyska netto 1 mln klientów detalicznych i zwiększy udziały w