Zarząd firmy PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE SEBASTIAN KLEPCZYŃSKI - SEBASTIAN KLEPCZYŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza SEBASTIAN KLEPCZYŃSKI (CEIDG)
SEBASTIAN KLEPCZYŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE SEBASTIAN KLEPCZYŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-11-20 i ma swoją siedzibę pod adresem 33B, PL-14-300, ŻABI RÓG. Główny zakres działalności SEBASTIAN KLEPCZYŃSKI to Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych (PKD główne: 41.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: zakładanie stolarki budowlanej, wykonywanie konstrukcji i pokryć dachowych. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE SEBASTIAN KLEPCZYŃSKI: 7411539750. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE SEBASTIAN KLEPCZYŃSKI: 51145131300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się SEBASTIAN KLEPCZYŃSKI
            
                    Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE SEBASTIAN KLEPCZYŃSKI
        
            Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
            
                            Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
                    
        
    Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości 
                    BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
 
                    Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
 
                    Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych
