Zarząd firmy PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE SZARUGA WOJCIECH SZARUGA - WOJCIECH SZARUGA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza WOJCIECH SZARUGA (CEIDG)
WOJCIECH SZARUGA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE SZARUGA WOJCIECH SZARUGA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-12-31 i ma swoją siedzibę pod adresem KAZIMIERZA WIELKIEGO 4, PL-36-065, DYNÓW. Główny zakres działalności WOJCIECH SZARUGA to Sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego (PKD główne: 46.49.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: ruchome placówki gastronomiczne, sprzedaż detaliczna gier i zabawek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE SZARUGA WOJCIECH SZARUGA: 7951980645. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE SZARUGA WOJCIECH SZARUGA: 690657790.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się WOJCIECH SZARUGA
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE SZARUGA WOJCIECH SZARUGA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę? PB BRIEF
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld