Zarząd firmy PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE SANITAR JAN KORDACZ - JAN KORDACZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JAN KORDACZ (CEIDG)
JAN KORDACZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE SANITAR JAN KORDACZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1987-06-23 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ŻEGLARSKA 22, PL-66-400, GORZÓW WIELKOPOLSKI. Główny zakres działalności JAN KORDACZ to Wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych (PKD główne: 43.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa wspomagająca transport lądowy, działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi, działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych, przygotowywanie i podawanie napojów, pozostała usługowa działalność gastronomiczna i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE SANITAR JAN KORDACZ: 5990204134. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE SANITAR JAN KORDACZ: 003141818.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JAN KORDACZ
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE SANITAR JAN KORDACZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio