Zarząd firmy PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE ROMAN KULMACZEWSKI - ROMAN KULMACZEWSKI, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-02-01
Działalność gospodarcza ROMAN KULMACZEWSKI (CEIDG)
ROMAN KULMACZEWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE ROMAN KULMACZEWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 1, PL-11-731, BURSZEWO. Główny zakres działalności ROMAN KULMACZEWSKI to Działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni (PKD główne: 81.30.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa kwiatów i roślin, sprzedaż hurtowa pozostałej żywności, włączając ryby, skorupiaki i mięczaki, sprzedaż hurtowa herbaty, kawy, kakao i przypraw, sprzedaż hurtowa cukru, czekolady, wyrobów cukierniczych i piekarskich, sprzedaż hurtowa wyrobów tytoniowych i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE ROMAN KULMACZEWSKI: 7421289964. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE ROMAN KULMACZEWSKI: 28028479900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ROMAN KULMACZEWSKI
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE ROMAN KULMACZEWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.