Zarząd firmy PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE PROMAR MARIOLA WYSOCKA - MARIOLA WYSOCKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARIOLA WYSOCKA (CEIDG)
MARIOLA WYSOCKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE PROMAR MARIOLA WYSOCKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-11-14 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. STRAŻACKA 145, PL-66-400, GORZÓW WIELKOPOLSKI. Główny zakres działalności MARIOLA WYSOCKA to Sprzedaż detaliczna sprzętu telekomunikacyjnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.42.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, hotele i podobne obiekty zakwaterowania, obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania, pozostałe zakwaterowanie, działalność w zakresie telekomunikacji bezprzewodowej, z wyłączeniem telekomunikacji satelitarnej i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE PROMAR MARIOLA WYSOCKA: 5992005769. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE PROMAR MARIOLA WYSOCKA: 211199633.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARIOLA WYSOCKA
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE PROMAR MARIOLA WYSOCKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Warsaw Security Forum, inflacja w Polsce i spór o kolej dużych prędkości
Warszawa staje się centrum debaty o bezpieczeństwie – trwa Warsaw Security Forum. GUS poda dziś wstępny odczyt inflacji za wrzesień, a rynki analizują dane z Europy. W tle politycznego i

BinderLess stworzył cyfrowe narzędzie dla budowlańców
Polski start-up dostał kapitał na rozwój oprogramowania, które ma umożliwić inżynierom "rozmawianie” z budynkami z pomocą agenta AI. Już stawia pierwsze kroki za granicą i szykuje się do kolejnej

Marne szanse na odbicie inwestycji w firmach
Zaledwie 7 proc. małych i średnich przedsiębiorców planuje więcej inwestować. Jeszcze trzy miesiące temu takie deklaracje składało prawie dwa razy więcej firm.