Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Prom - Krawczyk Rafał Michał, prezes zarządu
Krawczyk Rafał Michał jest w zarządzie KRS PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE PROM
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Krawczyk Rafał Michał jest również w zarządzie PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE PROM, która została założona 2001-05-25 i ma siedzibę przy NADWARCIAŃSKA 112, PL-98-324, TOPORÓW. KRS PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE PROM zajmuje się działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową niewyspecjalizowaną. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, pozostała finansowa działalność usługowa, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych, gdzie indziej niesklasyfikowana, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe, działalność agencji reklamowych i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE PROM: 8321853213. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE PROM: 731000356.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Krawczyk Rafał Michał
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE PROM
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby