Zarząd firmy PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE PIOTR WEINERT - PIOTR WEINERT, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza PIOTR WEINERT (CEIDG)
PIOTR WEINERT prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE PIOTR WEINERT, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1999-12-20 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PSZCZYŃSKA 54, PL-43-190, MIKOŁÓW. Główny zakres działalności PIOTR WEINERT to Magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów (PKD główne: 52.10.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych, pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE PIOTR WEINERT: 6351269110. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE PIOTR WEINERT: 27668679100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PIOTR WEINERT
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE PIOTR WEINERT
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.