Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe - P.u.h. Hogi - Hoffa Zdzisława Grażyna, członek zarządu
Hoffa Zdzisława Grażyna jest w zarządzie KRS PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE - P.U.H. HOGI
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Hoffa Zdzisława Grażyna jest również w zarządzie PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE - P.U.H. HOGI, która została założona 2003-11-06 i ma siedzibę przy TOWAROWA 18, PL-66-400, GORZÓW WIELKOPOLSKI. KRS PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE - P.U.H. HOGI zajmuje się uprawy rolne, chów i hodowla zwierząt, łowiectwo, włączając działalność usługową. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: produkcja skór i wyrobów ze skór wyprawionych, produkcja podobnych wyrobów z innych materiałów, produkcja wyrobów z drewna i korka, z wyłączeniem mebli, produkcja podstawowych substancji farmaceutycznych oraz leków i pozostałych wyrobów farmaceutycznych, produkcja wyrobów z gumy i tworzyw sztucznych, produkcja metali i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE - P.U.H. HOGI: 5992517601. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE - P.U.H. HOGI: 21098864100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Hoffa Zdzisława Grażyna
Pozostali członkowie zarządu
| Tomasz Łucjan Hoffa | członek zarządu |
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE - P.U.H. HOGI
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.