Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe MIKO Sławomir Mikołajczak - Sławomir Mikołajczak, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Sławomir Mikołajczak (CEIDG)
Sławomir Mikołajczak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE MIKO SŁAWOMIR MIKOŁAJCZAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-05-17 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. C. K. NORWIDA 37, PL-63-220, KOTLIN. Główny zakres działalności Sławomir Mikołajczak to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą mebli, artykułów gospodarstwa domowego i drobnych wyrobów metalowych, działalność agentów zajmujących się sprzedażą wyrobów tekstylnych, odzieży, wyrobów futrzarskich, obuwia i artykułów skórzanych, działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów, działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE MIKO SŁAWOMIR MIKOŁAJCZAK: 6171346553. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE MIKO SŁAWOMIR MIKOŁAJCZAK: 251615661.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Sławomir Mikołajczak
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE MIKO SŁAWOMIR MIKOŁAJCZAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.