Sprawozdania finansowe Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe Mazanek
Dane bilansowe PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWE MAZANEK
ROK
|
|||||
---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 4 144 396,78 | 4 054 162,18 | 4 377 623,49 | 8 679 717,75 | 7 683 680,91 |
A. Aktywa trwałe | 3 251 864,92 | 3 169 783,66 | 3 118 678,02 | 6 224 440,44 | 6 202 039,18 |
B. Aktywa obrotowe | 892 531,86 | 884 378,52 | 1 258 945,47 | 2 455 277,31 | 1 481 641,73 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 4 144 396,78 | 4 054 162,18 | 4 377 623,49 | 8 679 717,75 | 7 683 680,91 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 3 659 171,66 | 3 808 972,12 | 3 855 568,49 | 3 878 602,20 | 3 253 146,83 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 485 225,12 | 245 190,06 | 522 055,00 | 4 801 115,55 | 4 430 534,08 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 137 666,43 | 0,00 | 107 884,16 | 1 423 042,94 | 1 422 395,53 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 269 596,25 | 188 150,45 | 378 054,06 | 1 568 789,00 | 1 091 800,14 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.