Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Hydrosystem - Oleśków Bolesław Czesław, prezes zarządu
Oleśków Bolesław Czesław jest w zarządzie KRS PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE HYDROSYSTEM
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Oleśków Bolesław Czesław jest również w zarządzie PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE HYDROSYSTEM, która została założona 2003-04-07 i ma siedzibę przy GRODZKA 46, PL-67-200, GŁOGÓW. KRS PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE HYDROSYSTEM zajmuje się wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych i klimatyzacyjnych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, roboty związane z budową pozostałych obiektów inżynierii lądowej i wodnej, gdzie indziej niesklasyfikowane, rozbiórka i burzenie obiektów budowlanych, wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych, wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE HYDROSYSTEM: 6931050351. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE HYDROSYSTEM: 39003324700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Oleśków Bolesław Czesław
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE HYDROSYSTEM
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach