Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Hubertus - Okrojek Stanisław Karol, prezes zarządu - spółka jednoosobowa
Okrojek Stanisław Karol jest w zarządzie KRS PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE HUBERTUS
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Okrojek Stanisław Karol jest również w zarządzie PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE HUBERTUS, która została założona 2003-04-18 i ma siedzibę przy SŁOWACKIEGO 26-4, PL-37-600, LUBACZÓW. KRS PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE HUBERTUS zajmuje się pozostała działalność rozrywkowa i rekreacyjna, gdzie indziej niesklasyfikowana. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: łowiectwo i pozyskiwanie zwierząt łownych, włączając działalność usługową, sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana z przewagą żywności, napojów lub wyrobów tytoniowych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE HUBERTUS: 7930001598. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE HUBERTUS: 005071111.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Okrojek Stanisław Karol
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE HUBERTUS
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio