Zarząd firmy PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO -HANDLOWE B J T Bronisław Tarnacki - BRONISŁAW TARNACKI, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2025-03-28
Działalność gospodarcza BRONISŁAW TARNACKI (CEIDG)
BRONISŁAW TARNACKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO -HANDLOWE B J T BRONISŁAW TARNACKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1995-05-01 i ma swoją siedzibę pod adresem AL. ALEJA RZECZYPOSPOLITEJ 4A165, PL-80-369, GDAŃSK. Główny zakres działalności BRONISŁAW TARNACKI to Działalność usługowa wspomagająca transport morski (PKD główne: 52.22.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe badania i analizy techniczne, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana, wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego, pozostała działalność w zakresie specjalistycznego projektowania, działalność w zakresie projektowania wnętrz i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO -HANDLOWE B J T BRONISŁAW TARNACKI: 5860151675. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO -HANDLOWE B J T BRONISŁAW TARNACKI: 19050901200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się BRONISŁAW TARNACKI
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO -HANDLOWE B J T BRONISŁAW TARNACKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.