Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Usługowe- Zuzanna Pańczyna - Zuzanna Pańczyna, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-02-01
Działalność gospodarcza Zuzanna Pańczyna (CEIDG)
Zuzanna Pańczyna prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE- ZUZANNA PAŃCZYNA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-09-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. REJTANA 478, PL-22-600, TOMASZÓW LUBELSKI. Główny zakres działalności Zuzanna Pańczyna to Pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany (PKD główne: 49.39.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, transport drogowy towarów, działalność usługowa związana z przeprowadzkami, obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania, pośrednictwo w obrocie nieruchomościami i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE- ZUZANNA PAŃCZYNA: 9212030393. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE- ZUZANNA PAŃCZYNA: 06172405800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Zuzanna Pańczyna
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE- ZUZANNA PAŃCZYNA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach