Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Usługowe Barakuda MARIUSZ PIÓRKOWSKI - MARIUSZ PIÓRKOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARIUSZ PIÓRKOWSKI (CEIDG)
MARIUSZ PIÓRKOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE BARAKUDA MARIUSZ PIÓRKOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2004-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem LIROWA 446, PL-02-387, WARSZAWA. Główny zakres działalności MARIUSZ PIÓRKOWSKI to Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki (PKD główne: 62.02.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność związana z oprogramowaniem, działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność, działalność portali internetowych i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE BARAKUDA MARIUSZ PIÓRKOWSKI: 7591420185. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE BARAKUDA MARIUSZ PIÓRKOWSKI: 01574954500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARIUSZ PIÓRKOWSKI
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE BARAKUDA MARIUSZ PIÓRKOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.