Zarząd firmy PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG TECHNICZNYCH MADOR - SPÓŁKA CYWILNA - MIROSŁAW ACHTELIK & ANDRZEJ OTOCKI - MIROSŁAW ACHTELIK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MIROSŁAW ACHTELIK (CEIDG)
MIROSŁAW ACHTELIK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG TECHNICZNYCH MADOR - SPÓŁKA CYWILNA - MIROSŁAW ACHTELIK & ANDRZEJ OTOCKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2005-07-07 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. OSIEDLE NA WZGÓRZU 90, PL-44-280, RYDUŁTOWY. Główny zakres działalności MIROSŁAW ACHTELIK to Produkcja urządzeń dźwigowych i chwytaków (PKD główne: 28.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, instalowanie maszyn przemysłowych, sprzętu i wyposażenia, demontaż wyrobów zużytych, odzysk surowców z materiałów segregowanych, roboty związane z budową dróg i autostrad i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG TECHNICZNYCH MADOR - SPÓŁKA CYWILNA - MIROSŁAW ACHTELIK & ANDRZEJ OTOCKI: 6422429119. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG TECHNICZNYCH MADOR - SPÓŁKA CYWILNA - MIROSŁAW ACHTELIK & ANDRZEJ OTOCKI: 24154639900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MIROSŁAW ACHTELIK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 5 XII 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.
Noble Securities: Orlen i KGHM potanieją. Warto zerknąć na 33 inne spółki
Noble Securities uważa, że 2026 będzie na GPW rokiem konsolidacji. Są jednak spółki, które zyskają na obniżkach stóp procentowych albo są po prostu zbyt nisko wycenione jak na poprawę wyników, która
Przewoźnikom kolejowym grozi zwrot miliardów z Unii
Firmy przygotowują się do konkursu CUPT na warte 1,5 mld zł dofinansowanie UE na tabor. Mogą jednak mieć problem z rozliczeniem dotacji z tego i innych programów unijnych. Za kilka lat Bruksela może