Firma Przedsiębiorstwo Usług Morskich Gdańsk-Pilot
Dane rejestrowe:
KRS | 0000083750 |
REGON | 00283269600000 |
NIP |
5830000463
od 2001-12-31 Czynny |
Oficjalna nazwa | PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG MORSKICH GDAŃSK-PILOT |
Adres rejestracji | PRZEMYSŁOWA 6, PL-80-542, GDAŃSK |
Data rejestracji KRS | 2002-01-24 |
Forma prawna | Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością |
Główna działalnośc lista kodów PKD (Polska Klasyfikacja Działalności) |
Działalność usługowa wspomagająca transport morski |
Historia zmian danych podmiotu prawnego:
|
2025-07-23 | |||
|
2025-05-27 | |||
|
2025-05-06 | |||
|
2025-05-06 | |||
|
2025-05-06 | |||
|
2024-11-28 | |||
|
2024-04-18 | |||
|
2024-04-18 | |||
|
2024-04-18 | |||
|
2024-01-19 | |||
|
2023-05-31 | |||
|
2023-05-31 | |||
|
2023-05-31 | |||
|
2022-09-14 | |||
|
2022-04-19 | |||
|
2022-04-19 | |||
|
2022-04-19 | |||
|
2021-06-25 | |||
|
2021-05-31 | |||
|
2021-05-31 | |||
|
2021-05-31 | |||
|
2021-01-20 | |||
|
2021-01-20 | |||
|
2020-10-13 | |||
|
2020-09-25 | |||
|
2020-09-25 | |||
|
2020-09-25 | |||
|
2019-04-17 | |||
|
2019-04-17 | |||
|
2019-04-17 | |||
|
2018-04-26 | |||
|
2018-04-26 | |||
|
2018-04-26 | |||
|
2017-05-12 | |||
|
2016-04-22 | |||
|
2015-08-21 | |||
|
2015-08-12 | |||
|
2015-05-04 | |||
|
2014-05-05 | |||
|
2013-09-23 | |||
|
2013-05-15 | |||
|
2013-03-26 | |||
|
2012-05-14 | |||
|
2011-05-04 | |||
|
2010-10-19 | |||
|
2010-05-18 | |||
|
2009-06-22 | |||
|
2008-08-14 | |||
|
2007-12-24 | |||
|
2007-06-20 | |||
|
2006-04-28 | |||
|
2005-07-21 | |||
|
2004-05-05 | |||
|
2003-09-05 | |||
|
2003-04-14 | |||
|
2003-02-21 | |||
|
2002-03-25 | |||
|
2002-01-24 |
Źródło informacji: dane z Krajowego Rejestru Sądowego.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
RPP decyduje o stopach, rząd likwiduje CBA, a złoto bije rekordy
RPP podejmuje dziś uchwałę ws. stóp procentowych, a rząd zajmuje się likwidacją CBA i podwyżką CIT dla banków. Złoto osiąga historyczny rekord, przekraczając 4000 USD/u, a inwestorzy czekają na

Cła powstrzymują chiński import. Ale nie chińską ekspansję
Europa kupuje coraz mniej aut elektrycznych z Chin, co jest naturalną konsekwencją wprowadzonych ceł. Pytanie, czy na koniec pozwoli to wyeliminować chińską konkurencję? Bariery handlowe jedynie

Cła na stal są spóźnione i pokazują słabość UE
By utrzymać branżę ważną dla bezpieczeństwa ekonomicznego, cła na stal są potrzebne. Ale podniosą ceny surowca dla wielu innych branż, które i tak mają problem ze znalezieniem nabywców na swoje