Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Usług Inżynieryjnych Marcin Małecki - Marcin Małecki, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Marcin Małecki (CEIDG)
Marcin Małecki prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INŻYNIERYJNYCH MARCIN MAŁECKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-12-06 i ma swoją siedzibę pod adresem 36, PL-88-200, PŁOWCE PIERWSZE. Główny zakres działalności Marcin Małecki to Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne (PKD główne: 71.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe uprawy rolne inne niż wieloletnie, działalność usługowa wspomagająca produkcję roślinną, działalność usługowa wspomagająca chów i hodowlę zwierząt gospodarskich, produkcja aparatury rozdzielczej i sterowniczej energii elektrycznej, roboty związane z budową rurociągów przesyłowych i sieci rozdzielczych i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INŻYNIERYJNYCH MARCIN MAŁECKI: 8891460746. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INŻYNIERYJNYCH MARCIN MAŁECKI: 34151337900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Marcin Małecki
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INŻYNIERYJNYCH MARCIN MAŁECKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach