Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Inwest - Projekt - Śmieszna Aneta Małgorzata, prezes
Śmieszna Aneta Małgorzata jest w zarządzie KRS PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH INWEST - PROJEKT
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Śmieszna Aneta Małgorzata jest również w zarządzie PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH INWEST - PROJEKT, która została założona 2003-01-08 i ma siedzibę przy OGRODOWA 15 A, PL-58 - 306, WAŁBRZYCH. KRS PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH INWEST - PROJEKT zajmuje się działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: hotele i podobne obiekty zakwaterowania, pośrednictwo w obrocie nieruchomościami, działalność prawnicza, działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH INWEST - PROJEKT: 8860023430. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH INWEST - PROJEKT: 890536270.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Śmieszna Aneta Małgorzata
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH INWEST - PROJEKT
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby