Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Usług Handlu Transportu Transped Marcin Gad - Marcin Gad, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Marcin Gad (CEIDG)
Marcin Gad prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG HANDLU TRANSPORTU TRANSPED MARCIN GAD, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-08-29 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. LECHICKA 56, PL-75-845, KOSZALIN. Główny zakres działalności Marcin Gad to Sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego (PKD główne: 46.83.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów, malowanie i szklenie, pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, sprzedaż hurtowa pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznego i grzejnego i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG HANDLU TRANSPORTU TRANSPED MARCIN GAD: 6691500115. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG HANDLU TRANSPORTU TRANSPED MARCIN GAD: 33061472600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Marcin Gad
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG HANDLU TRANSPORTU TRANSPED MARCIN GAD
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.