Firma Przedsiębiorstwo Turystyczne Roma
| Adres | UL. FIOŁKOWA 53, PL-83-050, CZAPIELSK | |
| Województwo | pomorskie | |
| Telefon |
|
|
|
||
| Strona internetowa | wypoczynekroma.pl | |
| Strona internetowa | lapino.laczpol.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Hotele i podobne obiekty zakwaterowania | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL79 1090 1098 0000 0001 3341 2438
PL27 1090 1098 0000 0001 1254 8771
PL53 1090 1098 0000 0001 2285 7948
PL37 1090 1098 0000 0001 1808 6903 |
Działalność PKD:
Firma PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE ROMA została założona 2002-04-24 i obecnie mieści się przy UL. FIOŁKOWA 53, PL-83-050, CZAPIELSK. Główna działalność firmy to hotele i podobne obiekty zakwaterowania. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują hotele i podobne obiekty zakwaterowania, obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania, pozostałe zakwaterowanie, restauracje, okazjonalne przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering okazjonalny) i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-05-27.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Przedsiębiorstwo Turystyczne Roma (REGON 19054998000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Konferencja o AI, wielkie przejęcie w e-handlu i burza wokół akcji PKP Cargo
ING Bank Śląski wprowadza fundusze luksemburskie
Dziewięć zagranicznych funduszy ING zostało udostępnionych klientom private bankingu polskiego banku.
BNP Paribas BP idzie po 1 mln klientów detalicznych
BNP Paribas BP ocenia, że osiągnął skalę, która umożliwi mu dalszy dynamiczny wzrost bez przejęć i fuzji. Bank liczy, że do 2030 r. pozyska netto 1 mln klientów detalicznych i zwiększy udziały w

