Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Transportowo-Usługowe MATUSZEK Daria Botor - DARIA BOTOR, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza DARIA BOTOR (CEIDG)
DARIA BOTOR prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO-USŁUGOWE MATUSZEK DARIA BOTOR, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-12-03 i ma swoją siedzibę pod adresem RYBNICKA 53-, PL-44-193, KNURÓW. Główny zakres działalności DARIA BOTOR to Pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany (PKD główne: 49.39.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: transport lądowy pasażerski, miejski i podmiejski, działalność związana z oprogramowaniem, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność, pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO-USŁUGOWE MATUSZEK DARIA BOTOR: 6351184342. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO-USŁUGOWE MATUSZEK DARIA BOTOR: 387643442.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się DARIA BOTOR
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO-USŁUGOWE MATUSZEK DARIA BOTOR
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Polska potrzebuje outletów?
Jakie jest zapotrzebowanie na nowoczesne centra wyprzedażowe, ile ich brakuje i jaka jest przyszłość tego rynku - opowiada Elżbieta Majdan z Savillsa.

JSW broni się przed finansową katastrofą
Zarząd robi co może, żeby Jastrzębska Spółka Węglowa utrzymała płynność. Tym razem musi poszukać oszczędności m.in. w kieszeni pracowników.

Coraz więcej powodów, by ciąć stopy. Inflacja we wrześniu nie wzrosła
Obniżka stóp procentowych już w październiku? To możliwe, ale... Inflacja we wrześniu nie wzrosła i to jest mocny argument, żeby Rada Polityki Pieniężnej nie czekała z kolejnym cięciem. Gdyby nie