Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Transportowo-Handlowo-Usługowe Szymek Marek Szymoniak - Marek Szymoniak, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Marek Szymoniak (CEIDG)
Marek Szymoniak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO-HANDLOWO-USŁUGOWE SZYMEK MAREK SZYMONIAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-09-20 i ma swoją siedzibę pod adresem 4, PL-18-210, NOWE ZALESIE. Główny zakres działalności Marek Szymoniak to Transport drogowy towarów (PKD główne: 49.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: cięcie, formowanie i wykańczanie kamienia, roboty związane z budową dróg i autostrad, przygotowanie terenu pod budowę, pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO-HANDLOWO-USŁUGOWE SZYMEK MAREK SZYMONIAK: 7221615502. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO-HANDLOWO-USŁUGOWE SZYMEK MAREK SZYMONIAK: 200386588.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Marek Szymoniak
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO-HANDLOWO-USŁUGOWE SZYMEK MAREK SZYMONIAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby