Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Rolne Terra - Bovis - Lach Andrzej, prezes zarządu
Lach Andrzej jest w zarządzie KRS PRZEDSIĘBIORSTWO ROLNE TERRA - BOVIS
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Lach Andrzej jest również w zarządzie PRZEDSIĘBIORSTWO ROLNE TERRA - BOVIS, która została założona 2002-04-12 i ma siedzibę przy 8A, PL-64-600, OBJEZIERZE. KRS PRZEDSIĘBIORSTWO ROLNE TERRA - BOVIS zajmuje się uprawa zbóż innych niż ryż, roślin strączkowych i roślin oleistych na nasiona. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: uprawa roślin włóknistych, rozmnażanie roślin, działalność usługowa wspomagająca produkcję roślinną, działalność usługowa następująca po zbiorach oraz obróbka nasion dla celów rozmnażania roślin, działalność agentów zajmujących się sprzedażą płodów rolnych, żywych zwierząt, surowców dla przemysłu tekstylnego i półproduktów i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO ROLNE TERRA - BOVIS: 7870007076. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO ROLNE TERRA - BOVIS: 630098787.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Lach Andrzej
Pozostali członkowie zarządu
Paweł Piotr Szulczyk | członek zarządu | |
Katarzyna Dolata | członek zarządu |
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO ROLNE TERRA - BOVIS
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby