Sprawozdania finansowe Przedsiębiorstwo Robót Górniczych Kupryt Ii
Dane bilansowe PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT GÓRNICZYCH KUPRYT II
ROK
|
|||||
---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 8 515 442,11 | 12 213 897,41 | 11 976 474,97 | 11 279 863,92 | 9 366 975,71 |
A. Aktywa trwałe | 3 685 281,66 | 6 073 856,73 | 5 350 755,60 | 5 243 516,87 | 4 650 280,57 |
B. Aktywa obrotowe | 4 830 160,45 | 6 140 040,68 | 6 625 719,37 | 6 036 347,05 | 4 716 695,14 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 8 515 442,11 | 12 213 897,41 | 11 976 474,97 | 11 279 863,92 | 9 366 975,71 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 6 089 389,16 | 6 181 272,20 | 5 865 779,99 | 5 433 845,37 | 5 764 291,36 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 2 426 052,95 | 6 032 625,21 | 6 110 694,98 | 5 846 018,55 | 3 602 684,35 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 272 698,90 | 2 332 150,60 | 1 658 344,72 | 1 315 840,96 | 267 263,01 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 2 042 259,33 | 3 572 828,90 | 4 338 173,63 | 4 450 724,13 | 3 081 961,26 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.