Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Prywatne AN Auto Wojciech Jaglak - Wojciech Jaglak, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2021-05-04
Działalność gospodarcza Wojciech Jaglak (CEIDG)
Wojciech Jaglak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO PRYWATNE AN AUTO WOJCIECH JAGLAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-04-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. CERAMICZNA 37B88, PL-03-126, WARSZAWA. Główny zakres działalności Wojciech Jaglak to Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek (PKD główne: 45.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO PRYWATNE AN AUTO WOJCIECH JAGLAK: 5211568800. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO PRYWATNE AN AUTO WOJCIECH JAGLAK: 01306805400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Wojciech Jaglak
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO PRYWATNE AN AUTO WOJCIECH JAGLAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.