Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe WA-BUD Elżbieta Kowalczyk - ELŻBIETA KOWALCZYK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ELŻBIETA KOWALCZYK (CEIDG)
ELŻBIETA KOWALCZYK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE WA-BUD ELŻBIETA KOWALCZYK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem AL. ALEJA WYZWOLENIA 625, PL-42-224, CZĘSTOCHOWA. Główny zakres działalności ELŻBIETA KOWALCZYK to Roboty związane z budową dróg i autostrad (PKD główne: 42.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: zakładanie stolarki budowlanej, wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń budowlanych, działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne, działalność w zakresie architektury, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE WA-BUD ELŻBIETA KOWALCZYK: 9490213557. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE WA-BUD ELŻBIETA KOWALCZYK: 15196707300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ELŻBIETA KOWALCZYK
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE WA-BUD ELŻBIETA KOWALCZYK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych