Firma Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Terra
| Adres | 1, PL-63-840, CIOŁKOWO | |
| Województwo | wielkopolskie | |
| Telefon |
|
|
|
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Uprawa zbóż innych niż ryż, roślin strączkowych i roślin oleistych na nasiona | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL66 2030 0045 1110 0000 0023 2590
PL95 8682 0004 0030 2452 2000 0010
PL61 8682 0004 0030 2452 2000 0040
|
Działalność PKD:
Firma PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE TERRA została założona 2001-12-11 i obecnie mieści się przy 1, PL-63-840, CIOŁKOWO. Działalność prowadzona przez firmę obejmuje uprawa zbóż innych niż ryż, roślin strączkowych i roślin oleistych na nasiona, uprawa warzyw, włączając melony oraz uprawa roślin korzeniowych i roślin bulwiastych, pozostałe uprawy rolne inne niż wieloletnie, chów i hodowla bydła mlecznego, chów i hodowla pozostałego bydła i bawołów i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-06-10.
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Terra (REGON 41018268200000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.


