Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe RYMAX Ryszard Maciejowski - Ryszard Maciejowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Ryszard Maciejowski (CEIDG)
Ryszard Maciejowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWO - HANDLOWE RYMAX RYSZARD MACIEJOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-04-02 i ma swoją siedzibę pod adresem 440, PL-32-725, RAJBROT. Główny zakres działalności Ryszard Maciejowski to Roboty związane z budową dróg i autostrad (PKD główne: 42.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: naprawa i konserwacja maszyn, roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, roboty związane z budową mostów i tuneli, roboty związane z budową pozostałych obiektów inżynierii lądowej i wodnej, gdzie indziej niesklasyfikowane, przygotowanie terenu pod budowę i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWO - HANDLOWE RYMAX RYSZARD MACIEJOWSKI: 8681227512. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWO - HANDLOWE RYMAX RYSZARD MACIEJOWSKI: 850510177.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Ryszard Maciejowski
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWO - HANDLOWE RYMAX RYSZARD MACIEJOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę? PB BRIEF
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld