Zarząd firmy PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE MARTEX Paweł Pytliński - PAWEŁ PYTLIŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza PAWEŁ PYTLIŃSKI (CEIDG)
PAWEŁ PYTLIŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE MARTEX PAWEŁ PYTLIŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-03-31 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. FRYDERYKA CHOPINA 23, PL-62-800, KALISZ. Główny zakres działalności PAWEŁ PYTLIŃSKI to Produkcja pozostałej odzieży dzianej (PKD główne: 14.39.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja sprzętu sportowego, wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane, transport drogowy towarów, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE MARTEX PAWEŁ PYTLIŃSKI: 6181040376. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE MARTEX PAWEŁ PYTLIŃSKI: 30131565300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PAWEŁ PYTLIŃSKI
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE MARTEX PAWEŁ PYTLIŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.