Firma Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo-Handlowe Gtm Invest
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa motocykli oraz części i akcesoriów do nich | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL60 1050 1214 1000 0090 8051 1729
|
Działalność PKD:
Firma PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO-HANDLOWE GTM INVEST została założona 2015-08-28 i obecnie mieści się przy UL. ADAMA MICKIEWICZA 29, PL-40-085, KATOWICE. Główna działalność firmy to pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują sprzedaż hurtowa motocykli oraz części i akcesoriów do nich, uprawa zbóż innych niż ryż, roślin strączkowych i roślin oleistych na nasiona, roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-14.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo-Handlowe Gtm Invest (REGON 36233353400000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.