Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Fort - Deluga Sylwia Agnieszka, prezes zarządu
Deluga Sylwia Agnieszka jest w zarządzie KRS PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE FORT
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Deluga Sylwia Agnieszka jest również w zarządzie PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE FORT, która została założona 2016-07-21 i ma siedzibę przy UL. SPÓŁDZIELCZA 10, PL-66-510, BOBRÓWKO. KRS PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE FORT zajmuje się sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: cięcie, formowanie i wykańczanie kamienia, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa maszyn wykorzystywanych w górnictwie, budownictwie oraz inżynierii lądowej i wodnej i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE FORT: 2810087436. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE FORT: 364995080.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Deluga Sylwia Agnieszka
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE FORT
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę? PB BRIEF
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld