Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe Factum - Mazurewicz Mirosław Ryszard, prezes zarządu
Mazurewicz Mirosław Ryszard jest w zarządzie KRS PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWO - HANDLOWE FACTUM
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Mazurewicz Mirosław Ryszard jest również w zarządzie PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWO - HANDLOWE FACTUM, która została założona 2001-11-27 i ma siedzibę przy UL. DWORCOWA 106-108-400, PL-85-010, BYDGOSZCZ. KRS PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWO - HANDLOWE FACTUM zajmuje się sprzedaż hurtowa pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: transport kolejowy towarów, transport drogowy towarów, magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów, działalność usługowa wspomagająca transport lądowy, przeładunek towarów w pozostałych punktach przeładunkowych i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWO - HANDLOWE FACTUM: 5540315968. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWO - HANDLOWE FACTUM: 090417490.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mazurewicz Mirosław Ryszard
Pozostali członkowie zarządu
Teresa Urszula Mazurewicz | wiceprezes | |
Justyna Mazurewicz | członek zarządu | |
Katarzyna Ochocińska | członek zarządu |
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWO - HANDLOWE FACTUM
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę? PB BRIEF
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld