Zarząd firmy Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe Exodus - Roszkowski Andrzej Bronisław, dyrektor
Roszkowski Andrzej Bronisław jest w zarządzie KRS PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWO - HANDLOWE EXODUS
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Roszkowski Andrzej Bronisław jest również w zarządzie PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWO - HANDLOWE EXODUS, która została założona 2002-12-04 i ma siedzibę przy ALEJA 400 LECIA 47, PL-16-315, LIPSK. KRS PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWO - HANDLOWE EXODUS zajmuje się produkcja skór i wyrobów ze skór wyprawionych, produkcja podobnych wyrobów z innych materiałów. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: produkcja chemikaliów i wyrobów chemicznych, produkcja pojazdów silnikowych, produkcja przyczep i naczep, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów samochodowych; usługi naprawy pojazdów samochodowych , transport lotniczy, nadawanie programów ogólnodostępnych i abonamentowych, działalność agencji informacyjnych i pozostała działalność związana z dystrybucją treści i inne. NIP PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWO - HANDLOWE EXODUS: 8461001935. REGON PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWO - HANDLOWE EXODUS: 790175680.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Roszkowski Andrzej Bronisław
Więcej informacji o PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWO - HANDLOWE EXODUS
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.

Bricomarché intensyfikuje rozwój sieci
Francuska sieć oferująca produkty do domu i ogrodu za pięć lat chce mieć w Polsce 400 sklepów i obroty rzędu 8,4 mld zł, czyli prawie dwa razy więcej niż dziś. Żeby to udźwignąć, rozbudowuje