Sprawozdania finansowe Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Eko-Pom
Dane bilansowe PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE EKO-POM
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 405 471,79 | 401 230,46 | 430 331,29 | 393 483,97 | 514 527,16 | 514 194,05 |
A. Aktywa trwałe | 131 734,23 | 125 421,03 | 119 197,83 | 115 272,93 | 96 026,91 | 91 320,27 |
B. Aktywa obrotowe | 273 737,56 | 275 809,43 | 311 133,46 | 278 211,04 | 418 500,25 | 422 873,78 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - | - | - | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | - | - | - | - | - | - |
Pasywa razem | 405 471,79 | 401 230,46 | 430 331,29 | 393 483,97 | 514 527,16 | 514 194,05 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 331 042,29 | 331 565,62 | 353 425,90 | 365 550,75 | 491 173,30 | 485 557,68 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 74 429,50 | 69 664,84 | 76 905,39 | 27 933,22 | 23 353,86 | 28 636,37 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 0,00 | - | - | - | - |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 74 429,50 | 69 664,84 | 76 905,39 | 27 933,22 | 23 353,86 | 28 636,37 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.