Firma Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe CARDEA P.F. Paweł Frankowicz
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność związana z oprogramowaniem | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL51 1140 2004 0000 3302 7461 7550
PL69 1950 0001 2006 0049 8879 0001
PL34 1020 5356 0000 1002 0063 0855
|
Działalność PKD:
Firma PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE CARDEA P.F. PAWEŁ FRANKOWICZ została założona 1997-11-15 i obecnie mieści się przy SPADEK 8, PL-22-400, ZAMOŚĆ. Główna działalność firmy to usługi związane z oprogramowaniem. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność związana z oprogramowaniem, pozostałe drukowanie, działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku, działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki, działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe CARDEA P.F. Paweł Frankowicz (REGON 95032572600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach